Zeer teleurgesteld over de afhandeling van mijn bestelling. Mijn pakket is nooit ontvangen, maar ondanks dat houdt ZONE2 zich volledig vast aan de conclusie van DHL dat het pakket ‘afgeleverd’ zou zijn. Als klant sta je dan met lege handen. Er wordt geen passende oplossing of tegemoetkoming geboden, terwijl ik het pakket daadwerkelijk niet heb ontvangen. Ik had meer begrip, klantvriendelijkheid en verantwoordelijkheid verwacht. Helaas een erg teleurstellende ervaring en daarom kan ik ZONE2 niet aanbevelen.”